loading...
دنیای فوتبال دورود
مهدی خوشدل بازدید : 27 یکشنبه 30 مهر 1391 نظرات (0)

گهر دورود 1- فولاد خوزستان 1

گهر که در ورزشگاه تختی تهران از فولاد میزبانی می کرد از دقیقه 11 با گل زارعی پیش افتاد اما ایوب والی در وقتهای تلف شده بازی را مساوی کرد

گهر
ok

سایت گل-

لیگ برتر باشگاههای ایران- جام خلیج فارس

دوره دوازدهم- هفته دوازدهم

گهر دورود يك – فولادخوزستان 1

گل: مجتبی زارعی (11)- ایوب والی (92)

جمعه 28/7/91- ساعت: 15:00

ورزشگاه تختی تهران

تماشاگر: هزار نفر

داور: عليرضا فغاني

كمك‌ها: رضا سخندان، جهانبخش آرمان

اخطار: عباس پورخسروانی (20)، عبدالله کرمی (58) از فولاد- محمدرضا خرسندنیا (55) از گهر

 گهر دورود: شهرام مهربان، ساشا كلونيجا، مجتبي زارع،‌ رضا كاردوست، هاملت ميختاريان (39- محمد پروین)، امين تركاشوند، محمدرضا خرسندنيا، عليرضا محمد، صابر محمدي، هادي ركابي، آرمان قاسمي

 

سرمربي: عليرضا پورمند

 فولادخوزستان: ارشاد يوسفي، عبدا... كرمي، ايوب والي، مهدي اميرآبادي، مهرداد جماعتي، مهدي نوري، شهاب كرمي، ايوب كلانتري، عباس پورخسرواني،‌ لوسيانو پريرا، آرش افشين

سرمربي: حسين فركي

 شرح بازی:

گهر دورود، عجیب ترین تیم تاریخ لیگ برتر در حالی که نه سرمربی دارد و نه توانسته فکری برای حل مشکلات مالی اش بکند، در هفته دوازدهم لیگ برای برگزاری یازدهمین بازی خود رو به روی فولاد خوزستان قرار گرفت. این در حالی بود که فولادی ها در نقطه مقابل گهر قرار داشتند. یعنی با روحیه خوب از سه برد متوالی در لیگ برتر و دو پیروزی طی روزهای تعطیلی لیگ در بازی های تدارکاتی.

اما برخلاف آنچه پیش بینی می شد این تیم گهر بود که اولین حرکت مثمر ثمر بازی را انجام داد و با گل مجتبی زارعی بازیکن سابق پرسپولیس از رقیب پیش افتاد. زارعی که پیش تر از این و در بازی مقابل پرسپولیس هم بلافاصله بعد از ورود به میدان گل تساوی تیم لرستانی را به ثمر رسانده بود در این بازی هم برای گهر گلزنی کرد تا ندارها از دقیقه یازدهم بازی از حریف جلو بیفتند.

این اتفاق باعث شد ادامه بازی به صورت یکطرفه به سود میهمان اهوازی پیش برود و فولادی ها برای جبران گل خورده تمام تلاش خودشان را به کار بیاندازند. در این میان تلاش فراوان مدافعان گهر و درخشش شهرام مهربان مانع گلزنی اهوازی ها می شد تا اینکه بالاخره در دقیقه دوم وقتهای تلف شده ایوب والی مدافع پیش تاخته فولاد دروازه گهر را باز کرد و آه از نهاد لرستانی ها برخاست.

فولاد که قبل از تعطیلات لیگ برتر سه پیروزی متوالی کسب کرده بود با این نتیجه نشان داد این وقفه دو سه هفته ای اصلا به مزاج این تیم سازگار نبوده است.

 

بهترین بازیکن: شهرام مهربان

دروازه بان گهر زاگرس در یکی از بهترین روزهای خود به سر می برد و بارها مانع گلزنی یاران فولاد شد. اگر شهرام مهربان تا این حد درخشان ظاهر نمی شد گهر یکی از پرگل ترین شکست های خود در لیگ برتر را متحمل شده بود.

 

حاشیه های بازی:

* در حالی که اعلام شده بود این بازی ساعت 15:30 آغاز می‌شود، مسابقه 30 دقیقه زودتر شروع شد و همین مسئله عاملی بود که بسیاری از هواداران دو تیم دیرتر به ورزشگاه برسند.

* بازیکنان گهر با پیراهن آبی و فولادی‌ها با پیراهن همیشگی خود به رنگ قرمز وارد زمین شدند.

* حسین عسگری و مارکار آقاجانیان از تماشاگران ویژه این مسابقه بودند.

* تعدادی از تماشاگران گهر دورود را سربازان تشکیل می‌دادند.

* هواداران گهر بنر‌هایی را در ورزشگاه را نصب کردند که روی آن نوشته شده بود گهر متعلق به دورود است و مسئولان لرستان باید این مسئله را بدانند.

* تماشاگران لرستانی با بلند‌گوهایی خاص به تشویق تیم‌شان می‌پردازند.

* محمد پروین بزرگترین نیمکت نشین این بازی بود اما در نهایت در دقیقه 43 به جای هاملت میختاریان که مصدوم شده بود وارد زمین مسابقه شد. گوینده ورزشگاه در تلفظ نام بازیکن ارمنستانی گهر دچار اشتباه شد.

* گهری‌ها دو پلاکارد بزرگ به ورزشگاه آورده بودند که روی یکی از آنها جمله "مسئولان ورزش لرستان، گهر دورود امروز شما را فریاد می‌زنند" نوشته شده بود و روی دیگری شعر "عشق لر خدایی خدا می‌دونه، گهر مال دوروده دنیا بدونه" درج شده بود.

* مجتبی زارعی پس از زدن گل یکی از کفش‌های را درآورد و آن را به حالت موبایل به تماشاگران نشان می‌داد.

* در حالی که نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود گهر به پایان رسید تماشاگران در حمایت از بازیکنان این تیم شعار می‌دادند «با غیرت‌های بی پول!»

*مارکار آقاجانیان مربی تیم ملی در بین دو نیمه به شدت از سوی هواداران گهر مورد تشویق قرار گرفت.

* در اکثر دقایق مسابقه تماشاگران گهر که تعداد آنها بیش از 300 نفر بود به شدت تیم خود را تشویق کردند. آنها در لحظاتی که داور علیه تیم‌شان سوت می‌زد شعار "داور دقت کن" را سر می‌دادند و پس از هر سوتی که برای این تیم به صدا در می‌آمد شعار "داور دوستت داریم" را فریاد می‌زدند.

* تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه کمتر از هزار نفر بود. همچنین برخلاف دیدارهای گذشته تماشاگران فولاد در کل بازی به صورت نشسته تیم خود را تشویق کردند.

* شهرام مهربان، دروازه بان گهر در این بازی بارها و بارها مانع از به ثمر رسیدن گل توسط بازیکنان فولاد شد. مهربان به همین دلیل به دفعات توسط هواداران تیمش مورد تشویق قرار گرفت.

* علیرضا محمد، بازیکن فصل پیش پرسپولیس که در دقیقه 75 جای خود را به عمار نیک کار داد به علت ناراحتی از تعویض پس از خروج از زمین به رختکن رفت.

* در دقایق پایانی نیمه دوم علیرضا پورمند، سرمربی موقت تیم گهر دست به تعویض زد و محمد پروین را از زمین بیرون کشید. پروین که در نیمه اول به زمین آمده بود، از تعویض خود به شدت ناراحت بود و از دست دادن با بازیکن تعویضی خودداری کرده و با عصبانیت به سمت نیمکت تیم گهر رفت.

*اسکوربورد ورزشگاه تختی همچنان خراب است و مورد استفاده قرار نمی گیرد.

برچسب ها گهر , فولادخوزستان ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بازی استقلال-گهردورود درکجاوکدام استادیوم برگزار میشود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 8
  • بازدید سال : 18
  • بازدید کلی : 3,238